Po dużym zainteresowaniu „czwartą falą feminizmu” (women empowerment, girl effect, #metoo), niosącej ze sobą zmiany w oczekiwaniach, zachowaniach i wzorach kobiecości, a także w adresowaniu tych zmian w komunikacji marketingowej, obserwujemy obecnie coraz większe zainteresowanie marketingu „nowymi mężczyznami”. Męskość i kobiecość to wzajemnie dopełniające się pojęcia, a więc także męskość jest dzisiaj redefiniowana. Temat ten jest coraz częściej podejmowany przez agencje konsultingowe, trendowe, środowiska akademickie i media.
Raport „NOWI MĘŻCZYŹNI (?) 4P/2019" prezentuje wnioski i wyniki analizy trendów kulturowych i konsumenckich, badań ilościowych i jakościowych (wywiady i etnografia), danych desk research wokół tematu „nowej męskości”. Znajdziecie tu odpowiedzi m. in. na pytania:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej możesz pobrać:
Infografikę ilustrującą wybrane dane
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem lub wzięciem udziału skontaktuj się z: Anna Kotkowska tel: +48 500 166 893 @: anna.kotkowska[at]grupa4p.pl