stairs

Analizy kulturowe i badania trendów

W 4P wspieramy marki w odkrywaniu głębszego kontekstu społecznego, kulturowego i komunikacyjnego. Nasze analizy pozwalają spojrzeć dalej niż tylko oczami konsumenta czy eksperta – oferując pełniejsze zrozumienie zjawisk rynkowych.

Co robimy?

  • Analizy kulturowe i desk research – realizowane jako część projektów ad hoc lub jako samodzielny moduł wspierający decyzje strategiczne.
  • Raporty syndykatowe – cykliczne opracowania trendów w wybranych obszarach istotnych dla rynku i kultury.
  • Analiza semiotyczna kategorii i strategii komunikacyjnej – identyfikujemy kody, konwencje i zasady rządzące komunikacją w danej kategorii. Pokazujemy pozycjonowanie marki na tle konkurencji oraz potencjalne kierunki rozwoju.

Po co to robimy

Nasze analizy to nieocenione źródło wiedzy, które wspiera Klientów w:

  • rozwoju produktów,
  • projektowaniu skutecznej komunikacji,
  • modyfikacji modelu biznesowego.

Dostarczamy szerszej perspektywy – poza schematem.

Zapytaj o badania