Wiemy, jak skutecznie realizować badania typu Mystery Shopper (tajemniczy klient). Dzięki rzetelnym audytom, analizie danych i odpowiedniemu zapleczu technologicznemu, pomagamy naszym Klientom obiektywnie ocenić jakość obsługi oraz wdrażać strategie, które realnie podnoszą satysfakcję klientów.
Co nas wyróżnia?
Wysoka jakość realizacji – dbamy nie tylko o profesjonalne przygotowanie audytorów, ale również o precyzyjne zaprojektowanie procedur i narzędzi badawczych (kwestionariusze, scenariusze wizyt).
Precyzyjna diagnoza – nasze badania pozwalają uchwycić rzeczywisty - poziom obsługi i porównać go z obowiązującymi standardami.
Zaplecze technologiczne – korzystamy z:
- urządzeń rejestrujących wizyty
- aplikacji mobilnych dla audytorów
- przeglądarek wyników umożliwiających ich łatwą analizę i raportowanie
Mystery Shopper + badania satysfakcji
Wierzymy, że największą wartość przynosi połączenie badania Mystery Shopper z pomiarem satysfakcji klientów. Pozwala to nie tylko sprawdzić, czy standardy są przestrzegane, ale też czy mają one realne znaczenie z perspektywy klienta i wpływają na jego doświadczenie