stairs

Customer eXperience / User eXperience

Jako 4P rozumiemy rolę oraz znaczenie CX w różnych kategoriach. Potrafimy wspierać procesy Customer Experience Management (CXM) badaniami na każdym etapie: strategii, projektowania, implementacji i monitorowania.

Robimy to między innymi poprzez:

  • Określenie i monitorowanie istotnych wskaźników CX (NPS, CSI itd.), które korelują z celami i wskaźnikami biznesowymi (utrzymanie, wartość koszyka, zwiększenie liczby klientów itd.).
  • Empatyzowanie z klientem, zbudowanie person, dobre rozpoznanie potrzeb i kontekstu powstania potrzeby i kontaktów klienta z dostawcą produktu czy usługi.
  • Diagnozę ścieżek podróży klienta, wraz ze wskazaniem punktów bólu, momentów prawdy oraz identyfikacją elementów mających potencjał dla poprawy doświadczeń klienta (analizy Kano).
  • Opracowanie wskaźników operacyjnych (KPI), dzięki którym firma będzie poszukiwać i wdrażać rozwiązania budujące dobre doświadczenia klientów.
  • Identyfikację priorytetowych ścieżek dla zarządzania CX ze względu na wybrane wskaźniki biznesowe.
  • Spersonalizowane strategie badawcze dotyczące UX, od prostych agilowych testów użyteczności, po badania poświęcone bardziej skomplikowanym zagadnieniom, które wymagają połączenia różnych metod i technik badawczych (jakościowych, ilościowych, data science, AI).

Przykłady badań realizowanych w ostatnich latach:

  • Pogłębiona analiza mająca na celu stworzenie kompleksowego obrazu
  • Customer Journey dla kanału mobilnego
  • Badanie portali horyzontalnych
  • Badanie serwisów mobilnych
  • Badanie UX protototypów aplikacji i strony www
  • Badanie nawiązywania relacji w Internecie
  • Eksploracja postaw / zachowań konsumentów w ramach segmentów
  • Badanie zaangażowania i lojalności klientów
  • Segmentacja aktualnych i potencjalnych klientów
  • Zobrazowanie segmentów konsumenckich
  • Ilościowy UX'owy test menu serwisu
Zapytaj o badania