stairs

Badania lojalności i satysfakcji

Dziś mierzenie satysfakcji i lojalności to nie tylko analiza trendów w danych. Nowoczesne badania wskazują, jakie działania warto podjąć, by realnie zwiększyć lojalność klientów i poprawić ich doświadczenia.

Dlaczego to ważne?

Lojalni klienci to większy zysk. Proste i niepodważalne.

W warunkach rosnącej konkurencji, silnego wpływu rekomendacji (WOM) i influencerów, marketerzy coraz bardziej cenią badania lojalności, oczekując jednak czegoś więcej niż tylko wskaźników – chcą konkretnych, praktycznych rekomendacji.

Co oferujemy?

W 4P:

  • Łączymy wyniki badań satysfakcji i lojalności z analizą doświadczeń klienta (CX) oraz pracą nad standardami obsługi.
  • Formułujemy konkretne rekomendacje inwestycyjne – wskazujemy, co warto poprawić w pierwszej kolejności.
  • Wspieramy wdrażanie wiedzy do organizacji – pomagamy przepracować wyniki, tak by realnie wpływały na działania.
  • Projektujemy rozwiązania, które optymalizują doświadczenie i satysfakcję klientów.

Wyniki badań to dopiero początek. Prawdziwa zmiana zaczyna się od wdrożenia.

Zapytaj o badania