Czas spojrzeć na rodzinę świeżym okiem!
To, że rodzina jest ważna, każdy wie. Jej ranga w hierarchii wartości niezmiennie pozostaje wysoka, a relacje rodzinne cenimy i pielęgnujemy jak nigdy. Tylko te rodziny teraz coraz częściej są „jakieś inne”! Związki formalne i nieformalne, rodziny pełne i niepełne, hetero i homo, rodziny rekonstruowane, wielopokoleniowe i jednoosobowe. A ich członkowie występują w starych i w zupełnie nowych rolach.
O tym jak zmieniają się rodziny i w jaki sposób można wykorzystywać te zmiany marketingowo, opowiada nasz raport syndykatowy.
Zebraliśmy w nim aktualne statystyki i dane demograficzne dotyczące współczesnych polskich rodzin oraz opisaliśmy 18 trendów w życiu rodzinnym – trendów, które zmieniają ich oblicza.
Co dostarcza raport?
- aktualnej wiedzy o zmieniających się polskich rodzinach - wszystkie ważne dane w jednej pigułce
- wiedzy o trendach zmieniających oblicza polskich rodzin - charakterystyka 18 trendów
- inspiracji dla działań marketingowych - przykłady wykorzystania trendów na poziomie produktu/usługi, komunikacji, wyboru grupy docelowej przez różne marki na świecie i w Polsce
Klienci o raporcie:
„Raport Rodzina, ach rodzina… Teczka Trendów w rodzinie opracowany przez 4P to przykład nie tylko wnikliwego patrzenia na naszą rzeczywistość społeczną w kontekście trendów światowych, ale także cierpliwego zbierania źródeł i przykładów. Dlatego nawet ci marketingowcy, którzy myślą, że o polskich rodzinach wiedzą już wszystko, szybko przekonają się, że tylko tak myślą – na pewno znajdą jeszcze coś nowego. A ci, którzy ostatnio nie śledzili trendów, chyba powinni uznać to za swoją lekturę obowiązkową.”
Darek Kubuj, Współwłaściciel i główny strateg firmy doradztwa marketingowego Kubuj Strategia